la umbra aripilor Tale

la umbra frunzelor din toamna
pamantul se’odihneste de caldura verii ce abia trecu.
la fel ma odihnesc si eu la umbra aripilor Tale
de pacatele ce mi’au topit in suflet dragostea..

unde sa renasc decat in Tine?..
cum sa traiesc cu’adevarat decat prin Tine?
mi’e obosita mintea, inima, de’atatea ganduri fara sens,
de’atatea sentimente fara’o tinta’anume..

Esti tot ce am nevoie pentru a trai cu adevarat,
si totusi Te’am respins de’atatea ori..
mai arata’mi mila inc’odat’
caci doar prin Tine pacea, fericirea le voi sti..

Published in: on Aprilie 5, 2009 at 12:46 pm  Comments (2)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://raininoctober.wordpress.com/2009/04/05/la-umbra-aripilor-tale/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Frumos ai scris…

  2. multumesc fireflight


Lasă un răspuns

