voia Ta..

Te iubesc, dar oare e de’ajuns?
ma tot intreb si tot timpul raspunsul e „nu”.
mai imi trebuie vointa in trup.

si Te iubesc, si Iti iubesc Cuvantul,
si rugaciunea mea o’nalt acum,
de pe al meu plecat genunchi.

Esti ca atingerea ploii de vara,
o ploaie dulce, calda..
in care trupul meu se scalda.

si in imbratisarea’Ti gingasa
as vrea sa ma ti pe veci,
sa Te simt, sa stiu ca n’o sa pleci.

si eu.. cu toata forta ce o am in mine
sa tin mereu, mereu de Tine..
sa fac doar ceea ce Tu spui ca e bine.

gandul Tau sa’l am adanc infipt in inima
si voia Ta sa fie voia mea,
ca fapta mea sa reflecte imaginea Ta.

Published in: on Aprilie 22, 2009 at 2:16 pm  Comments (5)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://raininoctober.wordpress.com/2009/04/22/voia-ta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. e foarte faina asta !
    ma bucur ca ai inceput sa iti ‘lucrezi’ si sa iti ‘cresti ‘ daru 😀

  2. imi place foarte mult poezia- sau ce-o fi- asta!!!!
    e super!!!
    nici n-am stiut ce geniu avem printre noi… 😀

  3. hehe ..vezi nutzi ..in fiecare zi invatam cate ceva despre cei din juru nostru :>

  4. ce imi place si mie…:)…

  5. multumesc fete! Domnul sa va binecuvinteze! hugs!


Lasă un răspuns

