vreau mai mult din Tine!

Te caut Dumnezeule, si’ncerc sa Te gasesc.
sa Te cunosc mai mult as vrea,
sa Iti pot vedea chipul maret.
si caut in Sfantul Tau cuvant, vocea Ta..
si imi soptesti iubirea’Ti minunata,
mi’ai lasat scris sa cunosc a Ta iubire toata,
cum ai trait la fel ca mine,
c’ai ras si’ai plans ca orice om..
cum Te’ai jertfit in dragostea’Ti eterna
ca eu sa nu mai mor..
ci sa exist cu Tine’n vesnicii,
cand viata’mi pe pamant se va sfarsi.
eu vreau.. doresc mai mult din Tine,
si’Ti caut chipu’n formele din nori,
si’Ti vad surasul in stralucirea stelelor..
caldura si’acceptare zace’n tot ce ai creat,
dar in om ai pus ceva mai minunat
decat in munti, dealuri si vai..
ape, furnici sau frunze moi..
ai pus in cei din jur si’n mine,
o dragoste ce doar din Tine vine..
cand ai suflat in om viata,
ai suflat si dragostea’Ti mareata.

Published in: on Mai 2, 2009 at 7:30 pm  Comments (7)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://raininoctober.wordpress.com/2009/05/02/92/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. this is so sweet …i really like it..

    • cred ca e „inspiratiune” dupa iesirea in natura de 1 mai:)..imi place comparatia intre om si natura…si sentimentul cautarii…

      • aaa….si titlul? sau e asa mai postmodernista/ nonconformista fara titlu?:P

  2. ma bucur k iti place 🙂 no iak i’am pus si titlu, k sa nu mai par atat de nonconformista : )) 😀

  3. Poezia asta emana iubire, iubirea Lui.
    Slava Lui in veci 🙂

  4. glorie Lui pt tot ce’a pus in noi!! caci tot ce e bun in noi e de la El cu siguranta 🙂

  5. Super poezia !
    Domnu e asa minunat ! si ne iubeste asa de mult !
    Multumesc Doamne pentru iubirea Ta !!!


Lasă un răspuns

