doua lumi

ora din minte imi pare zile in sir.
ma simt ratacita intre doua,
neputincioase lumi..
vin viermii constiintei parca tot mai flamanzi,
imi rod, si rod, fiinta.. moarta de mult.
visez din moarte, ca vreau sa revin.
visez libertate, si viata din plin..
lacrimi de cainta usor se preling,
pe tamplele reci, fiinta’mi incalzind..
si viermii constiintei se fac tot mai mici.

Published in: on Ianuarie 27, 2011 at 2:26 pm  Comments (3)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://raininoctober.wordpress.com/2011/01/27/214/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Buna, imi place mult cum scrii si ceea ce scrii, iar blogul tau e atat de simplu si foarte simpatic.:)
    Mi-ar face placere daca ai accepta un link exchange , astept un raspuns la adresa schimbeschigabriela@gmail.com.
    O seara minunata:) !

  2. imi place! scri din ce in ce mai fain 🙂 :*

  3. Multumesc mult, fete!:)


Lasă un răspuns

