teama

inima-mi se zbate                                               
cu-a ei forta toata!
e teama in aer…
teama de-a avea incredere,
teama de inimi sangerande, nesigure.
si lacrimile-mi par timide,
nesigure si ele…
tot ce sunt, ce am, este nesigur!
nimic nu sunt…
nimic nu am…
si ploaia bogata, sigura pe ea,
ce cade, ma irita!
de unde vine?
de unde-atata siguranta?
sa o urasc? sa o doresc?
si lacrimile-mi izbucnesc,
parca acum, sigure pe ele…
ploaia e curata, sfanta…
dar nu poate curata inima sangeranda.

Published in: on Februarie 21, 2011 at 1:01 pm  Comments (3)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://raininoctober.wordpress.com/2011/02/21/teama/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. frumoase randuri…ma cuprinde un fior de vinovatie…

  2. multumesc, T 🙂

  3. we’ve become deadened…


Lasă un răspuns

