mintea’mi zace moarta,
inima’mi urla din rasputeri,
mainile parca’si dau ultima suflare,
ochii arunca ultimele lacrimi,
picioarele amortite nu ma mai sustin,
urechile refuza sa asculte..
dintii scrasnesc neiertare si ura,
si din nou inima din rasputeri urla.
sa’i dau atentie vreau,
dar trupul nu m’asculta,
caci mintea’mi zace moarta,
si trupul cu ea.

Published in: on Martie 14, 2011 at 3:33 pm  Comments (1)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://raininoctober.wordpress.com/2011/03/14/318/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. CÂNTEC DE SINGURĂTATE

    Isuse, peste timp Te-aştept
    Mai port o stea în candela răbdării,
    Privesc spre cer în ceasul aşteptării
    Şi-un dor de Tine-mi bate iar în piept

    Eşti singurul răspuns la dorul meu,
    Te caut printre norii trecători,
    De-atâtea anotimpuri cu ninsori
    Mi-e chipul nins şi pasul tot mai greu.

    Când pasul Tău venind din depărtări
    Îşi va aşterne drum pe-ntinsul zării
    Mă vei găsi în pragul înserării
    Purtând în ochi adâncuri de tăceri.

    Eşti singurul răspuns la întristarea mea,
    Te caut printre bolţile albastre,
    Pe drumu-acesta luminat de astre
    Coboară iar şi ascultă-mi inima.

    Se zbate-n mine un dor de Dumnezeu
    Şi simt cum ochiul Tău mă vede-n noapte,
    O, vino iar, să fim mereu aproape,
    Eşti Domnul meu, eşti Împăratul meu.

    Gabriel Rusu


Lasă un răspuns

