in racoarea serii

am intrat din nou, ca mai inainte,
in parcul racorit de venirea serii.
paseam pe covorul de frunze,
asternut pe aleile inundate
de florile de tei uscate…
si, cu dragostea in maini,
si’n inima’mi de piatra,
prin fosnaitul florilor
ce mureau sub talpile’mi crude,
priveam spre trecatorii
ce mergeau ingandurati.
unii paseau grabiti, altii alene,
toti trecand nepasatori
pe langa banca ce ma sprijinea.
vedeam suferinta ce zacea in ei,
sub chipurile aparent senine.
tristetea, suferinta lor cea mare,
deveneau tot mai apasatoare…
inima’mi de piatra sangerand a moarte,
m’a intins pe’aleea parfumata,
si florile uscate’mi imbalsamau trupul.

Published in: on Martie 18, 2011 at 11:43 am  Comments (1)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://raininoctober.wordpress.com/2011/03/18/in-racoarea-serii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. aceasta poezie nu are toate versurile cu rima! de ce nu ai pus rima la toate versurile?


Lasă un răspuns

